Jastrzębia Góra- weekendowy wypad z rodziną

W miniony weekend było nam dane pojechać całą rodziną do Jastrzębiej Góry. To były krótkie ale pełne wrażeń i różnorakich aktywności wakacje. Odpoczynek, łapanie oddechu w trakcie niesprzyjającego nam czasu były bardzo potrzebne. Czy oby na pewno odpoczęliśmy ? Już Wam o wszystkim opowiadam :)

Już w trakcie podróży stało się coś czego nie byliśmy w stanie przewidzieć, co mogło się źle skończyć a dla nas rodziców priorytetem jest bezpieczeństwo całej rodziny. Zacisnęły się hamulce w aucie do tego stopnia, że postanowiliśmy skorzystać z lawety i samochodu zastępczego. Dodatkowe opcje ubezpieczenia przydały się w tym roku już dwa razy takie mamy szczęście :) Nerwy na wodzy i pocieszenie się na wzajem, że przecież w zeszłym roku wyleciał jakiś tam wał bokiem na autostradzie rozwalając silnik- w tym roku jesteśmy w o niebo lepszej sytuacji :D Wakacje = holowanie, kilka dodatkowych godzin " atrakcji" to takie oczywiste w naszym przypadku :D

Potem było już znacznie spokojniej :) Mały bo mały ale roczny samochód z wypożyczalni pozwolił nam kontynuować podróż do miejsca docelowego, którym były Lachs' Apartamenty i pokoje w Jastrzębiej Górze .

Miejsce, do którego się udaliśmy miało w sobie to coś. Ktoś mógłby rzec: pojechali z nad morza nad morze,czy to ma sens? Faktycznie, niby nie daleko bo tylko ok 70 km ale dla nas to jednak wyprawa w miejsce, którego nie znaliśmy ( bynajmniej ja i dzieci). Zawsze twierdziłam, że warto zwiedzić zakątki naszej Polski choćby te bliższe niż wiecznie zachwycać się bogatą ofertą zagranicznych biur podróży. W naszym kraju też są urokliwe miejsca tylko pogoda pozostawia wiele do życzenia... Dla chcących odrobinę odpocząć tak jak my nie ma jednak rzeczy i miejsc złych. Co więcej, na naszej drodze spotykamy sympatycznych, uśmiechniętych ludzi a już samo to, że nikt nie narzeka dodaje energii.

Teraz trochę o miejscu, w którym się zatrzymaliśmy. Lachs' Apartamenty i pokoje to miejsce tylko i wyłącznie dla rodzin z dziećmi. Interesujące prawda? Jeśli chcesz wybrać się na weekend we dwoje to wybierz inne miejsce, tu przyjedźcie wszyscy! :)  Sami o sobie piszą:

Gościmy Wyłącznie Rodzin z Dziećmi! Boutikowe apartamenty i pokoje. Komfortowy i tani wypoczynek, urlop w pensjonacie nad morzem .
Naszym Gościom udostępniamy
Wszelkie sprzęty i akcesoria niezbędne dla wygodnego wypoczynku
maluchów udostępniamy
bezpłatnie !
U NAS DZIECI TO VIPY !

Postanowiłam przyjrzeć się temu z bliska. Nie często spotyka się takie miejsca, gdzie wstęp mają tylko rodzice z dziećmi bo przecież mogą marudzić, bo nie zawsze dają się wyspać, bo brudzą, marudzą, sami wiecie ... :)

Zacznijmy od pokoju. Czysty, BEZPIECZNY ( dostępne zabezpieczenia do gniazdek, szklane elementy ozdobne wysoko) przytulny i kolorowy. W naszym znajdowały się dwa łóżka w tym jedno małżeńskie, łóżeczko niemowlęce- turystyczne na naszą prośbę, dwa krzesła, stolik, ręczniki i co pewnie ucieszy część dzieci- telewizor z bajkami. Niby standardowe wyposażenie ale sam pokój to nie wszystko. W każdej łazience zarówno w apartamentach jak i pokojach znajdziecie wanienkę do kąpieli co uważam za duży plus (moje dzieci pod prysznicem bardzo nie lubią się kąpać zwłaszcza w obcym miejscu.Wolą popluskać się w nalanej wodzie) nocnik, nakładka na toaletę, podstawkę do zlewu, wieszaki do ręczników na poziomie umożliwiającym samodzielne wycieranie rączek mniejszym dzieciom.

Pokój pokojem, już samo dojście do niego wywoływało uśmiechu u naszych maluchów. Na każdym piętrze na korytarzu znajdują się kąciki dla maluchów z książeczkami, grami, zabawkami. Na półkach są ogólnie dostępne żelazka, deski do prasowania i dodatkowe zabezpieczenia do gniazdek. Moje dzieci zachwycone w ogóle najchętniej nie siedziałyby w pokoju. Cieszyły się, że mogą samodzielnie wyjść, pobawić się i ewentualnie porozmawiać z nowymi kolegami. Jestem pewna, że każdy znalazłby tu coś dla siebie.

To nadal nie wszystko co chcę Wam pokazać. Atrakcji w tym miejscu jest tyle, że bez względu na pogodę można być pewnym, że nudy się nie zazna. Ogromny pokój zabaw połączony z jadalnią to kolejny strzał w 10. Gdy Wy chcecie chwilę odsapnąć, napić się ciepłej herbaty lub gdy najzwyczajniej w świecie pogoda nie sprzyja możecie przyjść właśnie tu. Na parterze zabawek jest jeszcze więcej niż w powyższych korytarzach. Tuż za ścianą jest kuchnia, gdzie można przygotować ciepły posiłek dla Waszej rodziny. Dodatkowo jeśli macie ochotę możecie zagrać w bilarda.

A co gdy jest ładna pogoda? Można iść na plażę, która z tego miejsca zajmuje 10 minut piechotką, do centrum ( też ok 10 minut), wypożyczyć rowery wraz z fotelikami lub przyczepką albo po prostu po odpoczywać na terenie obiektu. Właściciele wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oddając do dyspozycji wózki, rowerki, hulajnogi, koce, parawany plażowe, zabawki do piasku a to wszystko byśmy my jako rodzice nie musieli się stresować czy oby na pewno wszystko spakowaliśmy wyjeżdżając na wakacje. Myślę, że udogodnień jest na prawdę dużo i zaskoczyłyby pozytywnie tak samo Was jak i nas :)

Poza spędzaniem czasu w obiekcie, który Wam przedstawiłam bawiliśmy się również na basenach, o których opowiem w następnym poście i zwiedzaliśmy ile się tylko da bo to lubimy najbardziej. 3km od miejsca zameldowania jest latarnia morska w Rozewiu i nie bylibyśmy sobą gdybyśmy tam nie zajechali rowerami :)

Plaża w Jastrzębiej Górze mimo, że wietrzna to równie piękna...Gdyby jeszcze nie mnóstwo schodów przy większości zejść to byłoby przecudownie :D